Arch_Home_Service_logo+slogan

отговори

Най-често ни питате

Ако не можете да намерите отговора на Вашия въпрос,
използвайте формата за контакт по-долу или ни пишете на office@arhservice.bg

Информация за таксата може да намерите бързо и лесно, в приложението Angry building, влизайки в акаунта и апартамента си.
Също така може да се свържете с нас, като ни напишете съобщение по имейл.

Можете да платите месечните си такси, по следните начини:
1. Чрез платформата e-Pay. Избирате търговец Арх Хоум Сървиз. Необходимо е да впишете абонатния номер на имота Ви, който ще намерите в приложението;
2. На каса в Easy Pay , като задължително посочите абонатния си номер, който ще намерите в приложението и посочите като „търговец“ – „Арх Хоум Съзрвиз“;
3. По банков път: Отново посочвайки абонатен номер като основание за плащане.
КВС БАНК
BG65RZBB91551014938129
ARH HOME SERVICE OOD

Процедурата за заявяване на чипове е следната.

Заявка на допълнителните устройства става по електронен път и в писмен вариант:

– Чрез формата за контакт на сайта или по имейл – подава се писмено заявление на office@arhservice.bg за броя и вида на устройствата, обекта, за който са, данни за клиента (собственик). В отговор, на който ще изпратим информация за приетата заявка, цената на устройствата, времето на изпълнение на поръката и начините за получаване и заплащане.

– Чрез приложението Angri building като съобщение или бележка, отново се посочва броя и вида на устройствата, обекта, за който са, данни за клиента (собственик). В отговор, на който ще изпратим информация за приетата заявка, цената на устройствата, времето на изпълнение на поръката и начините за получаване и заплащане.

! ! ! Важно, заявката за допълнителни устройства може да бъде единствено от собственик на съответния апартамент. Допълнителни устройства за достъп не се предоставят на наематели, приятели или други лица.

 

Бързо, лесно и на момента, чрез бутон Нередност в приложението Angry Building.

Трябва да ни уведомите, като се свържете с нас по имейл или на посочените телефони за контакт, от понеделник до петък от 8.00ч. – 17.00ч. Ще е необходимо да ни предоставите данни за контакт с новия собственик/наемател, както и задължително да го уведомите, за договора за управление и поддръжка, както и правата, задълженията и таксите, които произлизат от него.

С помощта на приложението Angry building имате достъп до тази информация в секция „Каса“ и „ Дейности“

„Арх Хоум Сървиз“ има следните ангажименти:

Месечната таксата се формира от две аспекта ( компонента) – Такса за поддръжка и управление и Такса консуматив .

Таксата за поддръжка и управление се заплаща за:

  • Да поддържа чистотата на общите части на комплекса и входа;
  • Да поддържа зелените площи в комплекса;
  • Да осигури 24-часово, постоянно наблюдение чрез записващи видеокамери;
  • Да съблюдава за спазването на вътрешните правила в комплекса, описани в ПРАВИЛНИКА ЗА ВЪТРЕШЕН ;
  • Да осигури поддръжка и нормално функциониране на всички и всякакви съоръжения и комунални услуги в общите части ;
  • Да осигури техническа поддръжка и редовна профилактика на асансьорите във входовете;
  • Да отчита и заплаща разходите за консумация ел.енергия на ниво вход – ток за асансьор; за коридора и стълбите на входа консумация на ниво комплекс – изразходван ток за видеонаблюдението и всякакви други уреди;
  • Да организира снегопочистване на общите части на комплекса – според сезона и измиване на фасадите – един път годишно, ако е необходимо.
Таксата по-горе не включва разходите за електричество, асансьор, осветление на фасадите на комплекса;

Таксата за консуматив се заплаща за:
Обезпечение на разходите на общите части на сградата/ комплекса като :

A. Изразходвана електроенергия за:

  • коридора и стълбите на входа;
  • асансьор;
  • видеонаблюдението;
  • лампите в комплекса ;
  • други уреди използвани във връзка с поддръжката;
  • паркинг система;
  • контрол на достъпа;
B. Изразходвана вода за:
  • почистване общите части на комплекса;
  • напояването на зелените площи;
  • други нужди във връзка с поддръжката;
C. Такса за профилактика и техническа поддръжка:
  • асансьорите и сим картите в тях ;
  • видеонаблюдението;
  • паркинг система;
  • контрол на достъпа;

Попитайте ни

С радост ще Ви отговорим
















    Последвайте ни

    Контакти

    Гр. Пловдив, Южен околовръстен път; база ,,Арх Сити Строй“ – бивша база „Хъс”

    • Email: office@arhservice.bg
    • Позвънете: 0882424443

    Работно време

    Пон- Пет
    08:00  – 17:00

    При въпроси, моля пишете ни на:

    Контакти

    Гр. Пловдив, Южен околовръстен път; база ,,Арх Сити Строй“ – бивша база „Хъс”

    • Email: office@arhservice.bg
    • Позвънете: 0882424443

    Работно време

    Пон- Пет
    08:00  – 17:00

    При въпроси, моля пишете ни на:

    Информация