Ако не можете да намерите отговора на Вашия въпрос,
използвайте формата за контакт по-долу или ни пишете на office@arhservice.bg
Информация за таксата може да намерите бързо и лесно, в приложението Angry building, влизайки в акаунта и апартамента си.
Също така може да се свържете с нас, като ни напишете съобщение по имейл.
Можете да платите месечните си такси, по следните начини:
1. Чрез платформата e-Pay. Избирате търговец Арх Хоум Сървиз. Необходимо е да впишете абонатния номер на имота Ви, който ще намерите в приложението;
2. На каса в Easy Pay , като задължително посочите абонатния си номер, който ще намерите в приложението и посочите като „търговец“ – „Арх Хоум Съзрвиз“;
3. По банков път: Отново посочвайки абонатен номер като основание за плащане.
КВС БАНК
BG65RZBB91551014938129
ARH HOME SERVICE OOD
Процедурата за заявяване на чипове е следната.
Заявка на допълнителните устройства става по електронен път и в писмен вариант:
– Чрез формата за контакт на сайта или по имейл – подава се писмено заявление на office@arhservice.bg за броя и вида на устройствата, обекта, за който са, данни за клиента (собственик). В отговор, на който ще изпратим информация за приетата заявка, цената на устройствата, времето на изпълнение на поръката и начините за получаване и заплащане.
– Чрез приложението Angri building като съобщение или бележка, отново се посочва броя и вида на устройствата, обекта, за който са, данни за клиента (собственик). В отговор, на който ще изпратим информация за приетата заявка, цената на устройствата, времето на изпълнение на поръката и начините за получаване и заплащане.
! ! ! Важно, заявката за допълнителни устройства може да бъде единствено от собственик на съответния апартамент. Допълнителни устройства за достъп не се предоставят на наематели, приятели или други лица.
Бързо, лесно и на момента, чрез бутон Нередност в приложението Angry Building.
Трябва да ни уведомите, като се свържете с нас по имейл или на посочените телефони за контакт, от понеделник до петък от 8.00ч. – 17.00ч. Ще е необходимо да ни предоставите данни за контакт с новия собственик/наемател, както и задължително да го уведомите, за договора за управление и поддръжка, както и правата, задълженията и таксите, които произлизат от него.
С помощта на приложението Angry building имате достъп до тази информация в секция „Каса“ и „ Дейности“
„Арх Хоум Сървиз“ има следните ангажименти:
Месечната таксата се формира от две аспекта ( компонента) – Такса за поддръжка и управление и Такса консуматив .
Таксата за поддръжка и управление се заплаща за:
Таксата за консуматив се заплаща за:
Обезпечение на разходите на общите части на сградата/ комплекса като :
A. Изразходвана електроенергия за:
С радост ще Ви отговорим
Гр. Пловдив, Южен околовръстен път; база ,,Арх Сити Строй“ – бивша база „Хъс”
Пон- Пет
08:00 – 17:00
@ 2022. Всички права запазени. Изработка от F4D
Гр. Пловдив, Южен околовръстен път; база ,,Арх Сити Строй“ – бивша база „Хъс”
Пон- Пет
08:00 – 17:00
При въпроси, моля пишете ни на:
@ 2022. Всички права запазени. Изработка от F4D